Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Uczniowie na kółku z robotyki tworzą programowalne klocki LEGO Education Spike Essential i Prime

Uczniowie na kółku z robotyki tworzą programowalne klocki LEGO Education Spike Essential i Prime

W naszej szkole realizujemy innowacyjne zajęcia z robotyki, które cieszą się dużym zainteresowaniem uczniów. Podczas kółka robotycznego uczniowie mieli okazję samodzielnie składać i programować zestawy LEGO Education Spike Essential oraz Prime. To wyjątkowa okazja, aby rozwijać umiejętności techniczne, kreatywność oraz logiczne myślenie w praktyczny i angażujący sposób.

Części do zestawów zostały pozyskane zarówno w ramach akcji „Szkoła pełna talentów”, jak i dzięki zakupom dokonanym przez naszą placówkę. Dzięki temu młodzi konstruktorzy mogą korzystać z nowoczesnych i funkcjonalnych elementów, które pozwalają na realizację różnorodnych projektów robotycznych.

Kółko z robotyki to nie tylko nauka programowania i konstruowania, ale także świetna zabawa i okazja do rozwijania umiejętności pracy zespołowej. Uczniowie z pasją odkrywają tajniki technologii, ucząc się poprzez praktyczne działanie i eksperymentowanie.

Jesteśmy dumni z naszych młodych inżynierów i zachęcamy do dalszego rozwijania pasji do nauk ścisłych i technologii. Wierzymy, że takie zajęcia stanowią doskonałą podstawę do przyszłych sukcesów w dziedzinie robotyki i informatyki.

Data dodania: 2025-05-31 17:27:08
Data edycji: 2025-05-31 17:29:12
Ilość wyświetleń: 18

Kalendarz

"Jeżeli Pan domu nie zbuduje,

na próżno się trudzą ci, którzy go wznoszą."

(Psalm 127,1)

Nasi Partnerzy

godło Polski - link do strony głównej
Katolickie Szkoły Niepubliczne

83-000 Pruszcz Gdański

ul. Dobrowolskiego 11

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej