Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Sukces naszej uczennicy w Konkursie Wiedzy o Kaszubach ''Tatczëzna''!

Sukces naszej uczennicy w Konkursie Wiedzy o Kaszubach ''Tatczëzna''!

Z radością informujemy, że uczennica klasy 2SP, Michalina Kapałka, zdobyła II miejsce w III Edycji Konkursu Wiedzy o Kaszubach "Tatczëzna". Konkurs, organizowany przez redakcję „Zawsze Pomorze”, Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie, Samorząd Województwa Pomorskiego oraz Muzeum Kaszubskie w Kartuzach, ma na celu pobudzanie świadomości regionalnej, popularyzację wiedzy o historii, kulturze i tradycji Kaszub oraz refleksję nad przyszłością tego wyjątkowego regionu.

Konkurs polegał na odpowiedzeniu na 7 pytań w jezyku kaszubskim oraz namalowaniu ciekawego miejsca ze swojej okolicy zamiszkania. Wszystko trzeba było przedstawić w interesujacy sposób.

W tym roku do konkursu zgłoszono aż 514 prac, co świadczy o wielkim zainteresowaniu tematyką kaszubską wśród uczniów szkół podstawowych i średnich. Pomysłowość i kreatywność uczestników przerosły oczekiwania jury, które miało niełatwe zadanie wyłonienia najlepszych.

Wyniki zostały ogłoszone dziś o godzine 16.00 w Muzeum Kaszubskim w Kartuzach, gdzie odbyła się uroczystość wręczenia nagród. Michalina, reprezentując naszą szkołę, wykazała się nie tylko wiedzą, ale również pasją do kultury kaszubskiej.

Gratulujemy Michalinie i życzymy dalszych sukcesów!!!

Data dodania: 2024-12-10 21:01:11
Data edycji: 2024-12-10 21:05:34
Ilość wyświetleń: 36

Kalendarz

"Jeżeli Pan domu nie zbuduje,

na próżno się trudzą ci, którzy go wznoszą."

(Psalm 127,1)

Nasi Partnerzy

godło Polski - link do strony głównej
Katolickie Szkoły Niepubliczne

83-000 Pruszcz Gdański

ul. Dobrowolskiego 11

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej