83-000 Pruszcz Gdański
ul. Dobrowolskiego 11
W szkolnych murach, gdzie nauka przeplata się z zabawą, klasa 2 na kółku udowodniła, że robotyka może być świetnym sposobem na kreatywne spędzanie czasu. Tym razem, zamiast budować skomplikowane konstrukcje, uczniowie postanowili sięgnąć po klasykę gier – memory, ale w zupełnie nowej, zrobotyzowanej odsłonie.
Zamiast tradycyjnych kart, na macie rozłożyły się rożne odsłony robota photon, które miały odzwierciedlać pary w grze. W rolach graczy wystąpiły sympatyczne roboty Photon, które posłusznie reagowały na polecenia uczniów, które były wprowadzane za pomocą specjalistycznej aplikacji. Celem było odnalezienie wszystkich par, a emocje rosły z każdym udanym dopasowaniem.
Atmosfera na zajęciach była niezwykle pozytywna. Uczniowie z zapałem programowali swoje roboty, ucząc je rozpoznawania symboli, poruszania się po planszy i sygnalizowania, czy udało im się znaleźć parę. W tle słychać było śmiech i okrzyki radości, kiedy roboty z powodzeniem wykonywały zadania.
Gra w memory z robotami Photon to doskonały przykład na to, jak łączyć naukę z zabawą. Uczniowie nie tylko doskonalili swoje umiejętności programowania, ale także rozwijali logiczne myślenie, pamięć i zdolność koncentracji. Wspólna gra wzmacniała więzi w grupie i uczyła współpracy.
Zajęcia z robotyki w klasie 2 pokazały, że nawet klasyczne gry mogą być fascynujące, gdy włączymy do nich odrobinę technologii i kreatywności. Robotyczne memory udowodniło, że nauka może być ekscytująca i dostarczać mnóstwo radości.
"Jeżeli Pan domu nie zbuduje,
na próżno się trudzą ci, którzy go wznoszą."
(Psalm 127,1)
83-000 Pruszcz Gdański
ul. Dobrowolskiego 11