Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Kółko z robotyki dla klasy 2: Odkrywamy świat programowania!

Kółko z robotyki dla klasy 2: Odkrywamy świat programowania!

Na ostatnim spotkaniu naszego kółka z robotyki, uczniowie klasy 2 mieli okazję zgłębić tajniki programowania, które odgrywa kluczową rolę w tworzeniu nowoczesnych robotów. Zafascynowani możliwościami, które daje technologia, młodzi odkrywcy rozpoczęli swoją przygodę z programowaniem w Scratchu - blokowym języku programowania.

Scratch to platforma, która pozwala na tworzenie interaktywnych historyjek, gier i animacji poprzez prostą metodę przeciągania i upuszczania bloków kodu. Uczniowie szybko zrozumieli, że programowanie nie musi być trudne ani nudne - wręcz przeciwnie! Każdy z nich miał szansę stworzyć własny projekt, wykorzystując kreatywność i zdobytą wiedzę.

Radość i ekscytacja towarzyszyły im na każdym etapie pracy - od wymyślania fabuły, przez kodowanie, aż po testowanie swoich dzieł.

Uczniowie nawiązali również współpracę, dzieląc się pomysłami i wspierając się nawzajem w rozwiązywaniu problemów. Taka forma nauki nie tylko rozwija umiejętności techniczne, ale również uczy pracy zespołowej i kreatywnego myślenia.

Zachęcamy wszystkie dzieci do kontynuowania przygody z programowaniem! W przyszłych spotkaniach planujemy jeszcze więcej ekscytujących projektów oraz wyzwań, które pozwolą rozwijać umiejętności i pasję do robotyki.

Data dodania: 2025-02-01 16:09:45
Data edycji: 2025-02-01 16:13:44
Ilość wyświetleń: 28

Kalendarz

"Jeżeli Pan domu nie zbuduje,

na próżno się trudzą ci, którzy go wznoszą."

(Psalm 127,1)

Nasi Partnerzy

godło Polski - link do strony głównej
Katolickie Szkoły Niepubliczne

83-000 Pruszcz Gdański

ul. Dobrowolskiego 11

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej