Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Klasa 6 tworzy własną grę elektroniczną na zajęciach z techniki

Klasa 6 tworzy własną grę elektroniczną na zajęciach z techniki

W ramach zajęć z techniki uczniowie klasy 6 mieli okazję samodzielnie skonstruować prostą grę elektroniczną opartą na podstawach układów elektronicznych. Projekt powstał na podstawie podręcznika, który wprowadzał uczniów w świat podstawowych elementów elektronicznych i ich zastosowań.

Podczas zajęć uczniowie pracowali w grupach, ucząc się, jak łączyć elementy takie jak diody, rezystory i przełączniki, aby stworzyć działającą grę. Celem projektu było dopasowanie nazwy elementu do jego symbolu na schemacie. Po poprawnym dopasowaniu, w zależności od wybranego elementu, zaświeciła się odpowiednia dioda, co potwierdzało poprawność wykonania zadania.

Ta praktyczna lekcja nie tylko uczyła podstaw elektroniki, ale także rozwijała umiejętności logicznego myślenia, pracy zespołowej i kreatywności. Uczniowie z entuzjazmem podeszli do wyzwania, a efekt końcowy — własnoręcznie skonstruowana gra — był nie tylko edukacyjny, ale i satysfakcjonujący.

Tego typu zajęcia są świetnym przykładem na to, jak nauka techniki i elektroniki może być interesująca i inspirująca dla młodych uczniów, przygotowując ich do dalszego poznawania świata technologii.

Data dodania: 2025-05-12 16:57:49
Data edycji: 2025-05-12 17:00:04
Ilość wyświetleń: 44

Kalendarz

Czerwiec 2025
NdzPnWtŚrCzwPtSob
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345
Dzisiaj: Wtorek, Czerwiec 10, 2025

Nasi Partnerzy

godło Polski - link do strony głównej
Katolickie Szkoły Niepubliczne

83-000 Pruszcz Gdański

ul. Dobrowolskiego 11

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej